Tuesday, March 16, 2010

seminggu bercuti

assalamualaikum...terima kasih kepada pembaca yang sudi membaca blog saya...sedikit nasihat untuk saya dan juga para pembaca ..carilah ilmu dengan bersungguh-sungguh dan berbaktilah kepada masyarakat..kalau kita menolong agama Allah, Allah akan menolong kita..nk berkongsi pengalaman sikit.sebelum balik kg yg lepas sy pergi prog ke kuala kangsar dengan menaiki motosikal..alhamdulillah di permudahkan segala urusan, kami selamat tiba di kuala kangsar..saya pulang ke rumah dengan menaiki bas..saya anggarkan dalam pkul 5ptg naik bas..bertolak dari maktab ke stesen bas ipoh mengambil masa lebih kurang setengah jam..saya menyuruh kawan saya menghantar saya ke stesen bas..pada pkul 4.40 dalam keadaan kelam kabut kami bergegas ke stesen bas ipoh..kami terlewat sampai ke stesen bas..dengan takdir Allah bas saya naiki belum bertolak lagi..akhirnya saya sempat menaiki bas untuk pulang ke kg...saya hanya bertawakal dan sering mengingatkan diri dengan ayat Allah yang bermaksud kalau kita menolong Agama Allah, Allah akan menolong kita...

wasalam..

No comments:

Post a Comment